Translate

DLA WSZYSTKICH KTóRZY TRAFILI TU PRZEZ PRZYPADEK

Progenia jest wadą kostną... wciąż obwiniam za to Habsburgów ;)
Spotkałam się z opinią, że leczenie tej wady to nic innego jak operacja plastyczna... hmm skoro tak, to noszenie aparatów ortodontycznych jest też plastyką, tylko że bez noża!
Wykształceni ludzie wmawiali mi że da się z tym żyć... każdemu z nich patrzałam na dolne zęby - schowane za górnymi. I o czym tu mówić... ? ;] Nikt tego nie zrozumie... wysuń dolną szczękę do przodu najbardziej jak umiesz i powiedz "s" "z" "c" ... 20 lat ćwiczyłam poprawną wymowę spółgłosek które tak często występują prostych słowach... 20 lat sepleniłam... 20 lat miałam problemy z jedzeniem (przeżuwaniem)... 20 lat nie odczuwałam przyjemności z żucia gumy... 20 lat nie zdawałam sobie sprawy o ile łatwiejsze jest życie codzienne - proste czynności jak mówienie czy jedzenie nagle sprawiają radość... !
To nie dla wyglądu zdecydowałam się na operacje... i mam nadzieje że większość dotychczasowych progeników jest tego samego zdania... ! Poprawa wyglądu (bo wyraz twarzy jest masakryczny z progenią - coś jak gangster... nawet uśmiech wydaje się być nieszczery) jest dodatkiem do całej reszty zalet jakie niesie ze sobą zabieg.

czwartek, 27 listopada 2008

Aparat stały - ściągamy potwora!




:) :) wciąż go czuje.. ale go nie ma
wciąż o nim myślę... ale go nie ma

:-)

Dnia 17.11.2008r o godzinie 08:34 ściągnęli mi górny (ostatni) łuk aparatu stałego!!
Kilka godzin później stałam przed komisją i broniłam swej pracy dyplomowej ! :) Obroniłam :)

To pewnie ostatni post na tym blogu :) Moje zmagania z progenią zakończyły się, poszło w zapomnienie, podobnie jak studia... :(

2 komentarze:

  1. Piękna!

    Pozdrawiam serdecznie :)
    katia

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka. gratuluje tobie ;) wyglądasz rewelacyjnie ;D
    sama mam tą wadę i również podjęłam leczenie w gdańsku- jestem z okolic.
    miałabym parę pytań . jak byś mogła chwilkę mi poświecić tutaj masz mój adres
    e mail ;D odezwij się .
    z góry dzięki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń