Translate

DLA WSZYSTKICH KTóRZY TRAFILI TU PRZEZ PRZYPADEK

Progenia jest wadą kostną... wciąż obwiniam za to Habsburgów ;)
Spotkałam się z opinią, że leczenie tej wady to nic innego jak operacja plastyczna... hmm skoro tak, to noszenie aparatów ortodontycznych jest też plastyką, tylko że bez noża!
Wykształceni ludzie wmawiali mi że da się z tym żyć... każdemu z nich patrzałam na dolne zęby - schowane za górnymi. I o czym tu mówić... ? ;] Nikt tego nie zrozumie... wysuń dolną szczękę do przodu najbardziej jak umiesz i powiedz "s" "z" "c" ... 20 lat ćwiczyłam poprawną wymowę spółgłosek które tak często występują prostych słowach... 20 lat sepleniłam... 20 lat miałam problemy z jedzeniem (przeżuwaniem)... 20 lat nie odczuwałam przyjemności z żucia gumy... 20 lat nie zdawałam sobie sprawy o ile łatwiejsze jest życie codzienne - proste czynności jak mówienie czy jedzenie nagle sprawiają radość... !
To nie dla wyglądu zdecydowałam się na operacje... i mam nadzieje że większość dotychczasowych progeników jest tego samego zdania... ! Poprawa wyglądu (bo wyraz twarzy jest masakryczny z progenią - coś jak gangster... nawet uśmiech wydaje się być nieszczery) jest dodatkiem do całej reszty zalet jakie niesie ze sobą zabieg.

środa, 19 marca 2008

heh... powoli dochodze do siebie

długo śpie... po 13 , czasami nawet 16 godzin. Zaczynam jeść wszystko , nawet gryze orzechy ! Ale ciągle czuje się SŁABA....

chciałabym już pojsc na rower, pobiegać... ale nie tyle co pogoda mi na to nie pozwala to do tego dochodzi zakaz męża! ; może sie poslucham...

nowe fotki...


*profil...


* "na plastusia" :


ogólnie - deprecha!
Pracy dyplomowej pisać mi się nie chce... do pracy mi się wracać we wtorek nie chce (bo tam jest strasznie!!)... codziennie czytam ogłoszenia o prace pisze cv itp ale nikt mnie nie chce :(
dziś to nawet mi przyszła myśl żeby udac sie na casting dla modelek :D haha... w końcu schudłam ponad 10 kg :p
Buzi jeszcze nie otwieram na tyle szeroko by móc śpiewać! Co mnie troche martwi... bo te ćwiczenia na rozciąganie mięśni żuchwy stają się coraz bardziej bolesne :/
Jest mały postęp co do czucia w dolnej wardze... oczywiście stwierdziłam to przy całowaniu :)
Sok pomidorowy i dużo całowania!! hihi
Uczucie: dolna warga i broda - tak jakbym miala polozoną grubą warstwe gipsu, takie sztywne odrętwiałe, ani nie czuć jak jedzenie leży na podbrudku albo herbata sie wylewa z kubka podczas picia :) no i boli jak dotykam ;p
to na tyle...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz